Gymstick®

Ohjaaja Vera Grutsenko

Gymstick Muscle® on ainutlaatuinen ryhmäliikuntamuoto, jossa välineenä käytetään jumppakeppiä, johon on yhdistetty vastuskuminauhat. Gymstick-konsepti on suomalaisen liikuntavälinevalmistajan Gymstick International Oy:n kehittämä jo v. 1997. Suomessa se lanseerattiin v.2003 ja nykypäivänä Gymstickiä voi harrastaa jo monissa kymmenissä maissa ympäri maapalloa.

Gymstick Muscle on tehokas ja monipuolinen liikuntamuoto, joka rakentuu sille varta vasten koostettuun musiikkiin. Tunti koostuu kolmen sarjoissa tois­tettavista toiminnallisista lihaskuntoliikkeistä eli Trioista.

Gymstick on kuntoiluväline, joka on suunniteltu yhdistämään sydän- ja verenkiertoelimistön, lihaskestävyyden, voiman, liikkuvuuden, tasapainon ja koordinaation harjoittamisen yksinkertaisesti ja tehokkaasti. Kepin ja kuminauhojen yhdistelmä takaa kokonaisvaltaisen harjoituksen.

Tule rohkeasti mukaan Gymstick Muscle – tunnille sillä

• Gymstick sopii monenlaisille käyttäjille nuorista vanhuksiin, kuntoutuksesta huippu-urheiluun ja kokeneista kuntoilijoista vasta-alkajiin
  • Gymstick parantaa voimaa, lihaskestävyyttä, tasapainoa, koordinaatiota ja kehon hahmotusta
  • Gymstick ei ainoastaan harjoita päälihasryhmiä, vaan myös pienempiä ja heikompia lihasryhmiä
  • vastusta on helppo ja nopea muuttaa
  • liikkeen vaihtaminen on nopeaa ja yksinkertaista
  • väline on pienikokoinen, kevyt ja edullinen.

Mukaan tunnille tarvitset liikuntavaatteiden ja – kenkien lisäksi jumppamaton, hikipyyhkeen sekä juomapullon.

Tunnin opetuskieli on englanti.