Tule mukaan Ovelan joukkueeseen kävelykilometrikisaan

24.4.2021

Kävelykilometrikisa on on leikkimielinen kilpailu siitä, mikä joukkue saa kerättyä eniten käveltyjä kilometrejä aikavälillä 1.5.-31.10. Kävelykilometrikisan järjestävät HSL eli Helsingin seudun liikenne sekä Liikenne- ja viestintävirasto Traficom.

Ovelalla on oma joukkue kisassa ja me kävelemme koko kesän. Tule sinäkin mukaan! Osallistujien kesken arvomme yhden 10 kerran jumppakortin. Ovelan joukkueen suoritusta voit seurata kesän ajan Facebookissamme.

Rekisteröityminen Ovelan joukkueeseen

1. Mene verkko-osoitteeseen www.kavelykilometrikisa.fi
2. Valitse sivun oikeasta ylälaidasta ”Rekisteröidy”.
3. Täytä omat tietosi kohtaan ”Rekisteröi oma tunnus”.
4. Kirjoita kohtaan joukkueen osallistumiskoodi: Ovela21!
5. Paina lopuksi ”Rekisteröidy”.

Kävele ja kun haluat kirjata kävelemäsi kilometrit tai ajan

1. Mene verkko-osoitteeseen www.kavelykilometrikisa.fi
2. Valitse sivun oikeasta ylälaidasta ”Kirjaudu”.
3. Anna käyttäjätunnus ja salasana.
4. Paina ”Kirjaudu”
5. Merkitse päivän kohdalle kävelemäsi kilometrit tai aika.

Voit merkitä kävelemäsi kilometrit tai ajan jokaisen kerran jälkeen tai vaikka viikoittain. Kävelykilometrikisan päättyessä lokakuun lopussa, on kirjaaminen mahdollista kahden päivän ajan.

Osallistumalla kävelykilometrikisaan Ovela on mukana myös kävelykipinä kampanjassa, jossa Suomen Latu ja Tahko Pihkala -seura haastavat kunnat, seurat ja järjestöt ja yritykset järjestämään kävelytapahtumia 4-25.5. ja sitä kautta haastamaan kaikki suomalaiset kävelemään. Ovela ei koronatilanteen vuoksi ole halukas järjestämään kävelytapahtumaa, mutta osallistumme joukkueena kävelykilometrikisaan ja olemme näin mukana kävelykipinä kampanjassa. Kävelykipinä järjestetään on 80 vuotta sitten järjestetyn Maaottelumarssin kunniaksi. Siihen osallistui aikanaan 1,5 miljoonaa suomalaista. Nyt on sitten tarkoitus pistää pikkaisen paremmaksi.

10 syytä kävellä

• Kävely on hauskaa ja helppoa
    • Kävely on melutonta
    • Kävely on edullista, tarvitset vain hyvät jalkineet